War Machines

War Machines Online : Offical Guild for WARHAMMER ONLINE
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 hallo everyone!

Go down 
AuthorMessage
digital

digital

Posts : 10
Join date : 2008-09-04

PostSubject: hallo everyone!   Thu Sep 04, 2008 1:51 pm

hihi~~ im bluemoon's friend n colleague Smile
will prob play a zealot healer
Back to top Go down
View user profile
bluemoon

bluemoon

Posts : 191
Join date : 2008-08-19

PostSubject: Re: hallo everyone!   Thu Sep 04, 2008 1:57 pm

haha welcome to the war

waaagh!!!
Back to top Go down
View user profile
bb



Posts : 182
Join date : 2008-08-19

PostSubject: Re: hallo everyone!   Thu Sep 04, 2008 2:21 pm

hihi! welcome aboard! :p
Back to top Go down
View user profile
nanoe



Posts : 16
Join date : 2008-08-25

PostSubject: Re: hallo everyone!   Thu Sep 04, 2008 4:39 pm

hey

i will be playin zealot healer too, we are going to be team mate .. hee hee queen
Back to top Go down
View user profile
bluemoon

bluemoon

Posts : 191
Join date : 2008-08-19

PostSubject: Re: hallo everyone!   Thu Sep 04, 2008 4:47 pm

nanoe wrote:
hey

i will be playin zealot healer too, we are going to be team mate .. hee hee queen

and both of u are gals too lol
i think u 2 will make good team

ps:nanoe way of playing is very wrong and noob, plz do not follow whahahahaha
Back to top Go down
View user profile
nanoe



Posts : 16
Join date : 2008-08-25

PostSubject: Re: hallo everyone!   Thu Sep 04, 2008 6:05 pm

bluemoon wrote:
nanoe wrote:
hey

i will be playin zealot healer too, we are going to be team mate .. hee hee queen

and both of u are gals too lol
i think u 2 will make good team

ps:nanoe way of playing is very wrong and noob, plz do not follow whahahahaha

Hey at least im a experience healer ok .... i got past experience wowing at a good healer during wow time. follow me and u will be safe digital! queen
Back to top Go down
View user profile
bb



Posts : 182
Join date : 2008-08-19

PostSubject: Re: hallo everyone!   Thu Sep 04, 2008 6:36 pm

nanoe wrote:
follow me and u will be safe digital! queen
i think its the other way round. :p
Back to top Go down
View user profile
bluemoon

bluemoon

Posts : 191
Join date : 2008-08-19

PostSubject: Re: hallo everyone!   Thu Sep 04, 2008 6:49 pm

nanoe wrote:
bluemoon wrote:
nanoe wrote:
hey

i will be playin zealot healer too, we are going to be team mate .. hee hee queen

and both of u are gals too lol
i think u 2 will make good team

ps:nanoe way of playing is very wrong and noob, plz do not follow whahahahaha

Hey at least im a experience healer ok .... i got past experience wowing at a good healer during wow time. follow me and u will be safe digital! queen

she is playing healer also leh.
if she need heal something is very wrong lol
btw nanoe might end up casting dot rather than hot on us. making us die faster.
luckily for us there is no friendly fire
Back to top Go down
View user profile
wuu



Posts : 14
Join date : 2008-08-22

PostSubject: Re: hallo everyone!   Fri Sep 05, 2008 7:06 am

bb wrote:
nanoe wrote:
follow me and u will be safe digital! queen
i think its the other way round. :p

QFT
Back to top Go down
View user profile
digital

digital

Posts : 10
Join date : 2008-09-04

PostSubject: Re: hallo everyone!   Fri Sep 05, 2008 11:14 am

nanoe wrote:
bluemoon wrote:
nanoe wrote:
hey

i will be playin zealot healer too, we are going to be team mate .. hee hee queen

and both of u are gals too lol
i think u 2 will make good team

ps:nanoe way of playing is very wrong and noob, plz do not follow whahahahaha

Hey at least im a experience healer ok .... i got past experience wowing at a good healer during wow time. follow me and u will be safe digital! queen

kk i will have to learn from you ! Smile coz i play WoW only as a warlock, nv try healing class before ahahahha
Back to top Go down
View user profile
bluemoon

bluemoon

Posts : 191
Join date : 2008-08-19

PostSubject: Re: hallo everyone!   Fri Sep 05, 2008 11:25 am

digital wrote:
nanoe wrote:
bluemoon wrote:
nanoe wrote:
hey

i will be playin zealot healer too, we are going to be team mate .. hee hee queen

and both of u are gals too lol
i think u 2 will make good team

ps:nanoe way of playing is very wrong and noob, plz do not follow whahahahaha

Hey at least im a experience healer ok .... i got past experience wowing at a good healer during wow time. follow me and u will be safe digital! queen

kk i will have to learn from you ! Smile coz i play WoW only as a warlock, nv try healing class before ahahahha

nono dun learn from her!!!
she was planning to stand there and heal herself while the others dies whahahahaha
Back to top Go down
View user profile
nanoe



Posts : 16
Join date : 2008-08-25

PostSubject: Re: hallo everyone!   Fri Sep 05, 2008 11:48 am

bluemoon wrote:
digital wrote:
nanoe wrote:
bluemoon wrote:
nanoe wrote:
hey

i will be playin zealot healer too, we are going to be team mate .. hee hee queen

and both of u are gals too lol
i think u 2 will make good team

ps:nanoe way of playing is very wrong and noob, plz do not follow whahahahaha

Hey at least im a experience healer ok .... i got past experience wowing at a good healer during wow time. follow me and u will be safe digital! queen

kk i will have to learn from you ! Smile coz i play WoW only as a warlock, nv try healing class before ahahahha

nono dun learn from her!!!
she was planning to stand there and heal herself while the others dies whahahahaha

Wei!!!! Basketball keep myself alive is a skill too you know, dont spoilt my healing image ler! didnt anyone tell you alway be nice to healer farao digital we are the mother of warmachine !!! cyclops
Back to top Go down
View user profile
bluemoon

bluemoon

Posts : 191
Join date : 2008-08-19

PostSubject: Re: hallo everyone!   Fri Sep 05, 2008 11:54 am

nanoe wrote:
bluemoon wrote:
digital wrote:
nanoe wrote:
bluemoon wrote:
nanoe wrote:
hey

i will be playin zealot healer too, we are going to be team mate .. hee hee queen

and both of u are gals too lol
i think u 2 will make good team

ps:nanoe way of playing is very wrong and noob, plz do not follow whahahahaha

Hey at least im a experience healer ok .... i got past experience wowing at a good healer during wow time. follow me and u will be safe digital! queen

kk i will have to learn from you ! Smile coz i play WoW only as a warlock, nv try healing class before ahahahha

nono dun learn from her!!!
she was planning to stand there and heal herself while the others dies whahahahaha

Wei!!!! Basketball keep myself alive is a skill too you know, dont spoilt my healing image ler! didnt anyone tell you alway be nice to healer farao digital we are the mother of warmachine !!! cyclops

okok u no noob u good. maybe i will roll a shaman just in case whahahahaha
Back to top Go down
View user profile
digital

digital

Posts : 10
Join date : 2008-09-04

PostSubject: Re: hallo everyone!   Fri Sep 05, 2008 12:01 pm

bluemoon wrote:
nanoe wrote:
bluemoon wrote:
digital wrote:
nanoe wrote:
bluemoon wrote:
nanoe wrote:
hey

i will be playin zealot healer too, we are going to be team mate .. hee hee queen

and both of u are gals too lol
i think u 2 will make good team

ps:nanoe way of playing is very wrong and noob, plz do not follow whahahahaha

Hey at least im a experience healer ok .... i got past experience wowing at a good healer during wow time. follow me and u will be safe digital! queen

kk i will have to learn from you ! Smile coz i play WoW only as a warlock, nv try healing class before ahahahha

nono dun learn from her!!!
she was planning to stand there and heal herself while the others dies whahahahaha

Wei!!!! Basketball keep myself alive is a skill too you know, dont spoilt my healing image ler! didnt anyone tell you alway be nice to healer farao digital we are the mother of warmachine !!! cyclops

okok u no noob u good. maybe i will roll a shaman just in case whahahahaha

ok, i guess i'll heal myself before i heal u all ahhahaha
Back to top Go down
View user profile
bb



Posts : 182
Join date : 2008-08-19

PostSubject: Re: hallo everyone!   Fri Sep 05, 2008 4:23 pm

OMG 2 GIRLS; 2 ZEALOTS.
A/S/L?! LOLOL
Back to top Go down
View user profile
wuu



Posts : 14
Join date : 2008-08-22

PostSubject: Re: hallo everyone!   Sat Sep 06, 2008 1:54 pm

bb wrote:
OMG 2 GIRLS; 2 ZEALOTS.
A/S/L?! LOLOL

31? 32?/F/Singapore

wups =X
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 171
Join date : 2008-08-19

PostSubject: Re: hallo everyone!   Sat Sep 06, 2008 3:33 pm

i dun think zealot is a pure healing class man....there isnt heal bot like in wow in WAR....
Back to top Go down
View user profile http://warmachines.forumotion.net
Sponsored content




PostSubject: Re: hallo everyone!   

Back to top Go down
 
hallo everyone!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Hi im josh / Hallo ich heiße josh / Hola me llamo joshua
» Help Hello Kitty Design a Costume Contest
» Q1 and Q2 companies for sale

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
War Machines :: WM_general :: The nightmare b4 retail....-
Jump to: